Trzeba działać dalej!

max
Posty: 674
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 9:28 am
Lokalizacja: e-Widzew

Re: Trzeba działać dalej!

Post autor: max »

wałek jak ch*j,myślałem ze taki podmiot nie da się robić ale widzę że jest odwrotnie\

cwane Icki sobie wymyśliły,inwestorem dzis może być każdy,wirtualnie ma 4 miliony,potem się wycofuje i miasto spłaca,GENIALNE W PROSTOCIE!NOBEL DLA DAJDAJÓW,jeśli im to wyjdzie złego słowa nie powiem na nich ,faktycznie uratowali klub
neck
Posty: 77
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 9:33 pm

Re: Trzeba działać dalej!

Post autor: neck »

max pisze:wałek jak ch*j,myślałem ze taki podmiot nie da się robić ale widzę że jest odwrotnie\

cwane Icki sobie wymyśliły,inwestorem dzis może być każdy,wirtualnie ma 4 miliony,potem się wycofuje i miasto spłaca,GENIALNE W PROSTOCIE!NOBEL DLA DAJDAJÓW,jeśli im to wyjdzie złego słowa nie powiem na nich ,faktycznie uratowali klub
Nobel też dla władz miasta, który dałyby się naciągnąć na takie coś. To była by niezła wizytówka przed wyborami.
Torrent85
Posty: 927
Rejestracja: śr paź 08, 2008 12:24 am

Re: Trzeba działać dalej!

Post autor: Torrent85 »

Jak pieniądze trafią na konto miejskiej spółki - ŁKS PSS? - Udzielę prezesowi Dariuszowi Gałązce zgody na zaciągnięcie pożyczki od nowego inwestora, a następnie podpisana zostanie umowa o przejęciu przez miasto sekcji piłki nożnej od starej spółki ŁKS SSA
A co jezeli inwestor sie wycofa po daniu pozyczki nowej spolce? Po przeczytaniu tego nasuwa sie na mysl, to co pare dni temu mowil klejman, ze wlasnie zlecil prawnikowi napisanie umowy o pozyczce. Wiec on tez moze wchodzic w gre. Nawet nie musi sie angazowac w prowadzenie klubu, wystarczy ze zasymuluje ze jest zainteresowany (symulacja ma byc po to zeby tacy jak my sie odczepili od wladz miejskich, bo oni pozniej beda mieli usprawiedliwienie), a pozniej zmieni zdanie, wlasnie dlatego zeby miasto przejelo jego ulubiony klub. Klejman wraca jakos na dniach, a galazka ma przygotowac raport o nowej spolce od konca tygodnia. Terminy i cala reszta ladnie sie naklada na siebie.
Przejecie klubu przez miasto w taki sposob, zeby inni nie byli zli? lksiakom powiedza ze im pomogli, a nam ze to nie ich wina, bo mysleli ze inwestor tak nie postapi. W takim ukladzie miasto moze sie nie zawachac, bo bedzie mialo wytlumaczenie.
włod.
Klub 1910
Posty: 441
Rejestracja: pn maja 12, 2008 10:17 am

Re: Trzeba działać dalej!

Post autor: włod. »

Czyli sąsiedzi próbują wykiwać miasto? Tym inwestorem to może być gość z zieleniaka. Biedzie miał chęci, tylko nie będzie miał pieniędzy. A PSS zaciągnie 4 miliony pożyczki dla panów piłkarzyków, której to pożyczki gwarantem będzie miasto Łódź. Cwany numer, bezczelny jak na sąsiadów przystało, nie ma co!
Jak jest inwestor, niech buli, jak nie ma to wynocha do IV ligi! Żadnych gwarancji na "słowo" od miasta Łodzi! Szykuje się kolejny wałek!
loko

Re: Trzeba działać dalej!

Post autor: loko »

Co Wy z tym Sfinksem? Sfinks jako spółka nie może nic zrobić bez Cacka. Co innego Morawski jako osoba fizyczna, ale znając realia, też nic by nie zrobił bez konsultacji z nim.
gralu
Posty: 10
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 1:08 pm
Lokalizacja: Oliwa/P-ce

Re: Trzeba działać dalej!

Post autor: gralu »

Jezeli by to byl Morawski to jako osoba prywatna a nie jako sfinks ;)


Wedlug mnie tym inwestorem moze byc "spoldzielnia kopaczy grzyba" z fajko,aDamskim,klosem,wesolowskim na czele a ktos jest podstawiony jako slup(Kenig :?: ) na rozmowy z miastem 8-) Celem jest dostanie gwarancji miasta na te 4 mln i pozbycie sie goszczynskiego,litwina i klejmana.Chociaz kto wie czy ten ostatni tez nie pomoze temu "inwestorowi" zebrac pieniadze na przezycie do lata ;) To tak na szybko se wymyslilem po przeczytaniu roznych artykulow z ostatnich dwoch dni :lol:
włod.
Klub 1910
Posty: 441
Rejestracja: pn maja 12, 2008 10:17 am

Re: Trzeba działać dalej!

Post autor: włod. »

Dajcie se spokój z Sfinksem. To byłby dopiero kłopot dla Cacka, to podpucha dajdajów.
Zacznijcie w końcu myśleć, nie ma żadnego sponsora. Żadnego. Walka idzie o PSS bez długów, który może się zadłużyć na 4 miliony złotych, milion już mają, plus pieniądze ze sponsoringu od miasta czyli plus minus ponad 6 milionów do wydania na wiosnę. Z tego aDamski i spółka odbiorą swoje długi, może awansują albo nie, ale na wiosnę przytulą niezłą kasę. I ten ich nowy prezes Gałuszka też i wszystko zgodnie z prawe jak im miasto pozwoli. Takiej kasy nasi sąsiedzi nie widzieli od roku. A o to warto walczyć
blondas82
Klub 1910
Posty: 284
Rejestracja: pn maja 12, 2008 8:19 pm

Re: Trzeba działać dalej!

Post autor: blondas82 »

Ogolnie o ile przejdzie im ten caly walek i wystartuja w rundzie wiosennej to jestem ciekaw co wymysla na 07 marca czyli Derby.Chodzi mianowicie o przygotowanie boiska i stadionu do meczu derbowego a to latwe nie bedzie(zreszta co tam jest latwe-nic), bo jak sie okazuje PZPN nie przelozyl startu ligi.Znowu beda wysylac pisama wszedzie gdzie sie da protestowac itd. zeby przelozyc mecz albo zeby miasto odsniezylo im stadion a najlepiej to zeby w ciagu 7 dni wybudowali im nowy bo jak nie to meczu nie bedzie. Na bank beda cyrki z derbami bo nie wierze w ich zdolnosci organizatorskie i dobre intencje.już dzisiaj chwalili sie ze nawet pogoda im sprzyja i zamiast rozegrac pierwsze 2 kolejki moze poleca na zagraniczne zgrupowanie ale niestety beda musieli grac z Naszym Widzewem już 7 maraca:Di bardzo dobrze!
Awatar użytkownika
przem-1977
Sponsor
Posty: 63
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 10:24 pm
Lokalizacja: Ni to Piotrków, ni to Łódź 51° 34' N 19° 40' E

Re: Trzeba działać dalej!

Post autor: przem-1977 »

zizu pisze: Skoro nie ma inwestora to z kim rozmawia miasto ???? Aż tacy IMBECYLE by tam byli.... :roll: Chyba mają rozeznanie co do majętności danej osoby i raczej podstawienie tak zwanego słupa tu chyba nie przejdzie....Mnie interesuje jedno,żeby miasto nie włożyło w to bagno kasy i to wszystko reszta mnie pierd*li.I jeszcze jedna rzecz która się tu często przewija to mianowicie ten 1mln (kapitału zakładowego PSS)
ewentualnie czekaja na decyzje laty, ktorej tresc wszyscy znamy (ok bedzie dobrze, bedzie licencja)

ciekawe kiedy lato odpowie, bo jesli np za tydzien, to Sadzynski powie sorka panowie, ale nie dostalem odpowiedzi z pzpn i nie mam zadnych gwarancji, wiec kasy nie bedzie (a na odpowiedz teoretycznie czekaja do piatku)
klimek
Klub 1910
Posty: 430
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 2:15 pm
Lokalizacja: Chełm

Re: Trzeba działać dalej!

Post autor: klimek »

A Opsenicy zapłacili?? ;)))
Dzisiaj mijał termin :)
Jak nie zapłacą to pzpn beknie :))
WIęc jak w takiej sytuacji pzpn ma zgodzić się na wałek???

Pozdrawiam
Holba
Posty: 487
Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:58 am
Lokalizacja: Londyn 100% Widzew

Re: Trzeba działać dalej!

Post autor: Holba »

Jest jeszcze cos takiego...

Tylko teoria, ale...
LKS ma sprawe w sadzie administracyjnym, jezeli wygra, to dostanie odszkodowanie (w sadzie). Jezeli nowy LKS bedzie już w strukturach PZPN, to przy walce o odszkodowanie PZPN nie bedzie mogl szantazowac LKSu ewentualnym wyrzuceniem ze struktur zwiazku, stara spolka już nie bedzie grac.... ale zapewne bedzie istniec dla samego odszkodowania... dla PZPN to moze byc strzal w kolano :)

zbytnio w to nie wierze, ale kto ich tam wie :)
Berbatov
Posty: 1488
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 5:51 pm

Re: Prosze o przeniesienie do watku działamy dalej cdn.

Post autor: Berbatov »

RTS_west pisze:czyli mogą sobie podstawić jakiegoś goscia, który wezmie tą kase i obieca splacić tak ? niezły wałek :?
Zgadza się. Na przykład jakiś pan Heniek który wczoraj opuścił zakład karny za niepłacenie alimentów i jego majątek wynosi tyle ile ma na sobie.
W Polsce już dawno załapano zachodni motyw, który polega na ty, że jak masz zadłużoną firmę to ją sprzedajesz jakiemuś łachudrze, takiemu co zbiera puszki po śmietnikach. Wtedy on jest nowym panem i on jest zobowiązany oddać długi poprzedniego właściciela. Ogłoszenia w prasie : "kupie długi" :oops:
Amigo
Posty: 129
Rejestracja: pn maja 19, 2008 8:52 pm
Lokalizacja: Chojny

Re: Prosze o przeniesienie do watku działamy dalej cdn.

Post autor: Amigo »

Berbatov pisze:
RTS_west pisze:czyli mogą sobie podstawić jakiegoś goscia, który wezmie tą kase i obieca splacić tak ? niezły wałek :?
Zgadza się. Na przykład jakiś pan Heniek który wczoraj opuścił zakład karny za niepłacenie alimentów i jego majątek wynosi tyle ile ma na sobie.
W Polsce już dawno załapano zachodni motyw, który polega na ty, że jak masz zadłużoną firmę to ją sprzedajesz jakiemuś łachudrze, takiemu co zbiera puszki po śmietnikach. Wtedy on jest nowym panem i on jest zobowiązany oddać długi poprzedniego właściciela. Ogłoszenia w prasie : "kupie długi" :oops:

bez przesady,wiadomo ze radni nie sa moze jacys nad wyraz bystrzy,ani inteligentni,ale tez nie sa az takimi idiotami zeby strzelic sobie samoboja(bo jesli by poszli na takie cos jak pisze Berbatov ze byle lachudra by sie podstawil za inwestora to nie dosc ze raczej polegli by w zblizajacych sie wyborach,i mysle ze prokurator chcialby sie z nimi spotkac),co nie zmienia faktu ze moga przystacic na zadania garbatych,bo zrobil sie szum wobec calej sprawy(demonstracje parchow pod UM),jebane lodzkie media sympatyzuja z parchami w przejeciu nowej spolki(moze jaki cichy uklad sobie zrobily dziewczyny :) ,i politykiery moga sie ugiac pod presja parchow,dziennikarzyn,i zblizajacych sie wyborow.
Berbatov
Posty: 1488
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 5:51 pm

Re: Trzeba działać dalej!

Post autor: Berbatov »

Amigo, ja nie powiedziałem, że tak się stanie w przypadku pejsów dworcowych. Dałem tylko przykład cwaniaków omijających prawo.
Podsumowując sytuację na dzień dzisiejszy to wygląda to tak:
ŻKS zadłużony jest na ileś tam milionów złotych, nikt dokładnie nie wie, te kwoty co jakiś czas się zmieniają, nawet Gilarski robiąc audyt (za miejskie pieniądze :evil: ) sam już zgłupiał i nie wie kto ma ile akcji tego burdelu, a sam burdel ile ma długów,
Jedna z ostatnich wersji mówi coś o wymaganych 3,6 mln.
Aby PSS mógł wystartować (bez Goszczyńskiego i innych panów) to musi te wymagane 3,6 mln. zapłacić, inaczej zero licencji. 100% udziałów w PSS ma gmina Łódź.
Komisarz+skarbnik miejski zdecydowanie odmówili spłacenia tych 3,6 mln. długów starej spółki. Start nowej spółki zagrozony, nie będzie licencji, a stara SSA z powodu długów też taką licencje może mieć cofniętą i nie dokończy rozgrywek lub w ogóle nie wystratuje.
Cwany żydowski umysł wymyślił więc sponsora, który przejmie od miasta PSS. Właśnie toczą się rozmowy. W piątek inwestor ten ma dokładnie się określić czy wchodzi w mace czy ominie szerokim łukiem synagoge. Jeśli się zgodzi to Gałązka z PSS pozyczy u niego ok. 4 mln., a gwarantem zwrotu pozyczki ma być gmina Łódź.
W tym momencie galerianki startują do rozgrywek (zakładam że PZPN sie zgodzi, choć tam nikt do końca niczego też nie wie, wiadomo Górnik nieco z tyłu, a lobby śląskie silne).
Damski i Fajko są pewni awansu więc i tego, że kiedyś dostaną kasę z C+ i te pozyczone 4 mln. zwrocą mitycznemu-nieznajomemu inwestorowi pozyczkodawcy. Ale klubu tak szybko nie przejmą, chyba że do spółki z tym pożyczkodawcą. Chyba jest nim Klejman (miasto Łódź dobije targu z oszustem-złodziejem?) Fajce i Damskiemu z samego C+ nie wstarczy pieniedzy na wykup akcji PSS od miasta i na zwrot 4 mln. które za niedługo ma pożyczyć Gałązka. Więc chyba będzie spóła Fajki+Damskiego+mityczny inwestor. Doszłoby do tego w wakacje (czerwiec).

Już nawet po wystartowaniu PSS mityczny inwestor może zażądać zwrotu 4 mln. Kasy nie będzie bo poszła na długi. Miasto musi oddawać z własnego budżetu te pieniądze, przecież dali gwarancje, no nie. Sadzyński jednak nie jest debilem i pewnie w umowie pożyczki nakaże Gałązce określić termin zwrotu pieniędzy, bo inaczej pożyczkodawca mógłby postąpić tak jak napisałem. Termin będzie taki aby PSS zdążył coś wziąć z Canal+. Nie wiem kiedy C+ płaci klubom za transmisje.
Gazety będą miały jeszcze dużo tematów do opisania związanych z żks.

Ogólnie miasto dając takie gwarancje robi nam konkurencję do awansu, a chyba nie o to chodzi w promowaniu Lodzi poprzez sport.
Jedyne uczciwe i rozsądne wyjście jest takie jak napisał Bliźniak tzn. znalazł się jakiś gość który ma gest, spłaca ich stare długi, przejmuje spółkę i gramy dalej. O to już wtedy pretensji mieć nie możemy. Natomiast wszelka pomoc miasta, czy poprzez czystą gotówkę, czy też gwarancje pożyczkowe jest grą nieuczciwą wobec prywatnego inwestora Widzewa Łódź.
Awatar użytkownika
przem-1977
Sponsor
Posty: 63
Rejestracja: ndz maja 11, 2008 10:24 pm
Lokalizacja: Ni to Piotrków, ni to Łódź 51° 34' N 19° 40' E

Re: Trzeba działać dalej!

Post autor: przem-1977 »

C+ placi po zakonczeniu sezonu
Zablokowany